Az üzleti siker attól függ, hogy partnereinkel hogyan találjuk meg a közös hangot. A felek közötti kommunikáció egy a sok apró építőkövek közül. Ha az ügyfél könnyen és gyorsan éri el az információt vagy szolgáltatást, az már egy jó pont. Megvalósítjuk azt a legmodernebb eszközökön alapuló telekommunikációs csatornát mely függetlenül a helytől és időtől, összeköti az ügyfelet a szolgáltatóval.
Verhetetlen ár
- Teljes körű szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalati telefonközpont verhetetlen áron akár a legkisebb cégeknek is.
- Korlátlan számú felhasználó
- Bármelyik saját telefonszolgáltató használata
- Ingyenes tetszőleges számú mellék
- Éves licenszelési konstrukció
- Jelentős telefonszámla csökkentési megoldások
- Úton és otthon lévő kollégák ingyenes hívása
- Ingyenes irodák közötti hívás
- SIP szolgáltatók által kínált legolcsóbb percdíjak
Teljesen nyitott platform
- saját üzemeltetés, saját számokkal
- tetszőleges telefonszolgáltató
- saját preferált hardver használatának lehetősége
- lokális vagy felhős üzemeltetés szabad felhőszolgáltató választásával (Google, Azure, AWS)
Könnyű telepíthetőség
- PBX Express telepíthetősége Google, Amazon vagy Azure felhőbe
- Könnyű telepíthetőség MiniPC-re vagy virtualizált szerverre meglévő infrastruktúrán, Linux vagy Windows operációs rendszeren.
- Kompatibilis telefonok automatikus konfigurációja.
Könnyű menedzselhetőség
- Egyszerű mellék felvitel és menedzselhetőség
- 3CX által tesztelt telefon konfigurációk és firmware-ek
- 3CX által menedzselt operációs rendszerek
- Automatikus 3CX hibajavítások és frissítések
Teljes körű telefonközpont fejlett ügyfélkapcsolati funkciókkal
- Call Queue-s (Várósorok), IVR (Hangbemondási menük)
- Hívás részletezés
- Integráció a vezető CRM alkalmazásokkal
- Weboldalról indított csevegés funkció, click2dial lehetőséggel.
- Contact Center funkciók.