Az üzleti siker attól függ, hogy partnereinkel hogyan találjuk meg a közös hangot. A felek közötti kommunikáció egy a sok apró építőkövek közül. Ha az ügyfél könnyen és gyorsan éri el az információt vagy szolgáltatást, az már egy jó pont. Megvalósítjuk azt a legmodernebb eszközökön alapuló telekommunikációs csatornát mely függetlenül a helytől és időtől, összeköti az ügyfelet a szolgáltatóval.

Verhetetlen ár

  • Teljes körű szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalati telefonközpont verhetetlen áron akár a legkisebb cégeknek is.
  • Korlátlan számú felhasználó
  • Bármelyik saját telefonszolgáltató használata
  • Ingyenes tetszőleges számú mellék
  • Éves licenszelési konstrukció
  • Jelentős telefonszámla csökkentési megoldások
    • Úton és otthon lévő kollégák ingyenes hívása
    • Ingyenes irodák közötti hívás
    • SIP szolgáltatók által kínált legolcsóbb percdíjak

Teljesen nyitott platform

  • saját üzemeltetés, saját számokkal
  • tetszőleges telefonszolgáltató
  • saját preferált hardver használatának lehetősége
  • lokális vagy felhős üzemeltetés szabad felhőszolgáltató választásával (Google, Azure, AWS)

Könnyű telepíthetőség

  • PBX Express telepíthetősége Google, Amazon vagy Azure felhőbe
  • Könnyű telepíthetőség MiniPC-re vagy virtualizált szerverre meglévő infrastruktúrán, Linux vagy Windows operációs rendszeren.
  • Kompatibilis telefonok automatikus konfigurációja.

Könnyű menedzselhetőség

  • Egyszerű mellék felvitel és menedzselhetőség
  • 3CX által tesztelt telefon konfigurációk és firmware-ek
  • 3CX által menedzselt operációs rendszerek
  • Automatikus 3CX hibajavítások és frissítések

Teljes körű telefonközpont fejlett ügyfélkapcsolati funkciókkal

  • Call Queue-s (Várósorok), IVR (Hangbemondási menük)
  • Hívás részletezés
  • Integráció a vezető CRM alkalmazásokkal
  • Weboldalról indított csevegés funkció, click2dial lehetőséggel.
  • Contact Center funkciók.