A 3CX telefonközpont működéséhez bizonyos hálózati beállításokat kell alkalmazni a cég eszközein:

  • Célszerűen egy külön VLAN-t célszerű kialakítani az IP telefonok részére a megfelelő QoS beállításokkal.
  • A cég tűzfalán meg kell nyitni portot a SIP szolgáltató(k) felől
    • A publikus internet felől a Tunnel csatornákat
    • Web hozzáférés portjait
  • Célszerű megosztott DNS nevet létrehozni a központnak mely belülről a belső IP címet, kívülről a publikus IP címet adja. Ha nincs saját megbízható tanúsítvány a 3CX FQDN nevéhez a 3CX biztosít.
  • Felhős üzemeltetés és lokális telefonok esetén vagy VPN vagy 3CX Session Border használata szükséges.

A rendszer FAX-okat tud fogadni, de önmagában küldeni nem tud. A küldéshez FXO gateway-re van szükség.
Ajánlatunk a rendszer teljes konfigurálását, üzembe helyezését és oktatását tartalmazza. A telefonszolgáltatókkal kapcsolatos egyeztetésekben konzultációs segítséget biztosítunk.
A telepítés a CRM integrációt nem tartalmazza, azt a CRM fejlesztőivel kell egy további projekt keretében megtervezni és kialakítani.
A professional verziótól a Call Flow Designer áll rendelkezésre integrációk kialakítására: