Szolgáltatott PBX. Problémamentes megoldás.

Indítsd be a kommunikációt egy szolgáltatott privát telefon alközponttal (PBX), amivel a kezedbe veheted az irányítást. Ellentétben más szolgáltatott PBX megoldásokkal, amik óriási számlával járnak, emellett az irányítás és a rugalmasság elvesztésével, mi máshogy végezzük a feladatokat. Bízd ránk a rendszered és mi gondoskodunk a frissítésekről és a megfigyelésről miközben a saját dedikált kommunikációs rendszeredet a legnagyobb rugalmassággal üzemeltetheted. Még a költözést is könnyűvé tettük, ezáltal bármikor mozgathatod a virtuális privát telefon alközpontod egy privát felhőbe vagy fizikai tárolóeszközön is. Hozd el a saját SIP trönködet, tartsd kézben a telefonszámokat és spórolj! Mi több, a szolgáltatott privát telefon alközpontunk csak töredéke a hozzá hasonlított VoIP megoldásoknak, ráadásul több előnnyel. A 3CX privát telefon alközpont felhője még integrált videókonferencia szoftvert, telefon alkalmazásokat iOS-re és Androidra, élőbeszélgetést, Facebook üzenet integrációt és sok mást is tartalmaz. Ne véletlenül válassz telefonos rendszert. Válaszd a 3CX által szolgáltatott PBX-et.

Mi az a szolgáltatott PBX?

A szolgáltatott PBX egy privát telefon alközpont (PBX), melyet szolgáltatásként vehet igénybe. Más néven virtuális PBX-nek is nevezik, és az ezt használó vállalatok számára előnyt jelent, hogy nincs telepítési, üzemeltetési és karbantartási költsége a VoIP PBX-nek, mivel a VoIP-szolgáltató biztosítja számukra a PBX-et.

A szolgáltatott PBX is lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy kihasználják telefonrendszerük összes funkcióját, így a hangpostát, faxolást, automatikus üdvözléseket, konferenciákat stb.

Az ügyfeleiknek szolgáltatott PBX-et kínáló vállalatok kezelik a hívásirányítást vagy kapcsolást, valamint a szolgáltatott PBX-be foglalt karbantartást.

A szolgáltatott PBX háromféleképpen működhet; vagy a PSTN-en (nyilvánosan kapcsolt telefonhálózaton) keresztül, az interneten keresztül (szolgáltatott IP PBX internetes telefónián vagy VoIP-n keresztül) vagy ezek kombinációjával.

A szolgáltatott PBX megoldás legfontosabb előnyei

  • Kezdeti és későbbi költségmegtakarítás – nincs szükség komoly beruházásra a telefonrendszer kiépítéséhez, és a telefonrendszer karbantartásának költsége is jóval alacsonyabb, mivel nem kell valakit felvenni, hogy házon belül üzemeltesse és karbantartsa a PBX-et.
  • Irodai korlátok kiküszöbölése – a munkatársak bárhonnan dolgozhatnak egy virtuális irodai telefonrendszerrel. Ideális az otthonról dolgozók és a folyamatos mozgásban lévő értékesítők számára.
  • A vállalati imázs javítása – egy szolgáltatott telefonrendszer révén a kisvállalatok egy professzionális telefonrendszerrel rendelkező nagy szervezet benyomását kelthetik.
  • Kiterjeszthető – egy virtuális telefonrendszerrel a cégek a növekedésüknek megfelelően bővíthetik a vonalak számát.
  • Egyszerűen használható – mivel a virtuális PBX esetén nincs végfelhasználó-kezelés, ezért egyszerűbb használni, mint egy hagyományos telefonrendszert.